Saturday 18 June 2011

Father's day without a father

Bangun hari ini rase sunyi sangat. Walaupun rakan-rakan berada bersama tapi hari ini merupakan hari yg sangat memilukan. Pagi-pagi lagi dah online facebook dan dah mula comment-comment dekat wall orang lain. Mula terlihat status yang berkaitan hari bapa. Terdetik dalam hati hendak menyambut hari bapa atau cukup sekadar dapat mengucapkannya. Tetapi orang yang paling saya ingin berjumpa hari ini sudah lama pergi meninggalkan saya. Walaupun hari itu sudah lama berlalu tetapi wajahnya yang bersalut kain putih itu masih jelas didalam fikiran. Air mata mula mengalir kepipi apabila terkenangkan nya. Sejak pemergiannya hidup ini terasa kurang kasih sayang. Walaupun beliau seorang yang tegas dalam mendidik anak-anak namun kasih sayangnya masih dapat dilihat. Apa lagi yang dapat saya buat. Tuhan lebih menyayanginya dan mengambilnya dari saya. Saya cuma berharap agar abah dapat mendengar ucapan yang dikepilan bersama surah Al-fatihah. Selamat Hari Bapa Encik Azamir Bin Hamzah. Saye rindukan abah....

No comments:

Post a Comment