Wednesday, 17 August 2011

Failure...

Peluang tak selalu datang dalam hidup ni. Kadang ada yang tak pernah merasa ada peluang. Lagi-lagi dalam bercinta. Tapi bagi saya peluang tu dah datang banyak kali. Peluang untuk mendapatkan si dia yang dari dulu dah diidam-idamkan. Tapi sebab kebodohan diri sendiri, peluang tu selalu di sia-siakan dan akhirnya diri sendiri yang sahit bila tengok si dia bahagia dengan orang lain. Tapi nak buat macam mana. Memang si dia lebih memilih orang itu dari diri ini. Asalkan dia tak sedih lagi =). Ingat wahai lelaki, jgn kau sesekali melukakan haati si dia seperti mana yang dilakukan oleh orang terdahulu. Kearan jika aku dapat tahu kau lukakan hati sidia, akan aku lukakan muka dikau...

No comments:

Post a Comment